http://geceyibeyazlatannur.blogspot.com.tr/

31 Ağustos 2015 Pazartesi

OKUYUCULARIMA BİR MEKTUP YAZDIM




AŞAĞIDA SİZ OKUYUCULARIMA BİR MEKTUP YAZDIM.



Sevgili Dostlar
Sevgili Arkadaşlarım
Sevgili Akraba ve Hısımlarım
Facebook sayfalarında ya da diğer blog ve blogcu sayfalarımda yazılar yazıyorum. Bu sayfalarda özgürce düşüncelerimi açıklıyorum.
Sizler ya bu yazdıklarımı beğenir ya da beğenmezsiniz.
Seçenekler de beğenmek beğenmemek var.
Beğenerek burada yazılanlara yorum yazabilirsiniz.
Beğenmediğiniz için de özgürce bizleri eleştirebilirsiniz.
Fakat yazılanları beğenmediğiniz için, bu sayfalardaki arkadaşlığınızı silip, gitmenizi hiç mi hiç anlamıyorum.
Üstelik sizler özgür düşünceyi savunan, saygın insanlarsınız.
Bu satırları yazanı eleştirebilirsiniz. 

Hatta sert sözlerle kınayabilirsiniz.
Çünki sizin gibi düşünmüyor.
Çünki sizin gibi yazmıyor.
Öyleyse ikna edin.
Sizin gibi olabilmemi sağlayın.
Şurada şu  ifadeyi de yazmadan geçemiyeceğim.
Sizler hangi konuda ve ne amaçla yazı yazarsanız yazın.
Sizleri önce insan olduğunuz için, seviyorum.
Düşüncelerinize karşı olabilirim. Yazdıklarınızı beğenmiyebilirim.
Eleştiri içerikli yorumlarla size cevap veririm.
Hiçbirzaman sizi arkadaşlığımdan silmem.
Yeter ki mükeddesatıma karşı hakaret dolu yazılarınız, olmasın.
O takdirde dahi sabrederim.
Sağlıkla, Afiyetle, mutlulukla ve sevgiyle yaşayın.



HASAN GÜLER





Sevgili Dostlar Yorumlarınızla, Önerilerinizle bu makalelere can gelecektir.




VER ELİNİ ARKADAŞIM
SENİNLE OLALIM BU SAYFALARDA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder