http://geceyibeyazlatannur.blogspot.com.tr/

18 Nisan 2015 Cumartesi

BEŞYÜZ MİLLETVEKİLİ



Düşündüklerimi yazdım

Sevgili Dostlar

Bu Makaleyi taslak Olarak yazdıktan Sonra, kendi kendime şöyle dedim.

"-Sen Sıradan Bir vatandaşsın. Bu Yazının anafikri seni aşar.

Bu ince Konulara da karışma. "

 Göster Fakat yine de karıştım. Gönlüme söz dinletemedim ..

Evet sıradan vatandaşım. Haziran 2015 seçimlerinde oy

Verecek olanlarin çoğunluğu da sıradan vatandaş ....

Türkiye'nin kaderini değiştirecek Bir süreçten geçiyoruz.

Ülkemiz hakiki Bir demokrasiye geçecek. Kimsenin: bey, paşa

diye hava atamayacağı, gerçek demokrasiye geçişin ilk adımını atacağız.

Bu adımları da sonra, oy Verecek vatandaslar atacaklar.

Sonra da oy alip iktidar Olan Siyasi irade uzun bir adım atacak.

Anayasayı, Yasaları yeni baştan değiştirecek Bir Hükümete seslenen ve İhtiyaç var.

Onun için bu Büyük Adımı atmaya hevesli iktidar partisine

sesleniyorum.

Anayasa, babayasa VEYA Çözüm süreci '' diyerek oy istenmez.

Evet çok güzel hamleler yapıldı. Doğu - batı ayırımı kalktı.

Vatandaşlarımız birbirlerine hürmet ediyorlar. Etnik köken,

din mezhep ayırımı kalktı. Herkes kendi düşüncesinde serbest

hareket edebiliyor.
Mesela bu tab Yazılar yazılıyor ettik. Daha Sonraki günlerde Daha çok yazılacaktır ..

Vatandaşın fikri hür, vicdanı zengin.

Göster Fakat cebimiz fakir. Kömür vermekle, aşevlerinde yemek yedirmekle,

oy kazanılmaz ..

Türk Milleti onuruna sahiptir. Ölse Kimseden Bir Yudum Su

istememeğe gayret eder.
 Göster Fakat devlet Tarafindan Kendisine verileni de hediye Kabil edip, seve seve Alır.
Karşılığını da kat kat Verir. Alacağı hediye

yardım Değildir. Vatandaşın hakkıdır. Prim ödemiş, 1999 dan

Önceki kanuna Göre emekliliği de hak etmiş. BU beş milyon

İnsanın hakkı verilmelidir.
EYT diye adlandırdığımız,

emeklilkte yaşa takılanlar emekli olabilmelidir.

Bu mağdurların emekli olabilmesi Click, 1999 da çıkarılan

kanuna ek bir madde İLAVE edilerek: BU KANUN 1999 DAN

SONRA İŞE BAŞLAYANLARI KAPSAR. DAHA ÖNCE İŞE

GİRENLERİ ETKİLEMEZ. Diye Teklif verilir meclise.

Derhal Kabil edilir. Bu milyon kisi akrabalarıyla beraber Bes

Tam Yimi milyonu buluyor.
 Işte boyutu Alın, anayasayı değiştirecek oy alma Fırsatı ....

İşçi, memur emekli maaş Yeterli almalıdır ki, siftah yapamadan kepenk A.Ş.

kapatan esnafımızın dükkanı yukarıdaki insanlarımızla dolup taşmalıdır.
Vatandaşımız, Pansuman tedbirlerle Değil, İyi bir programla memnun edilmelidir. Alın size OY milyonlarca ...

O zaman anayasayı değiştirecek milletvekili sayısına
ulaşırsınız.

Bir arkadaşım beni özellikle çağarıyor. Seçimlerde propaganda

yapmamı istiyor. Samimi Olarak söyleyeyim,

Sandık Başına Gitmek İstemiyorum.

"Hiç değilse bu tercihde benim bir rolüm olmasın" diyorum.

Kökenimiz köy, bu yazıyı okuyanların Yüzde doksandokuzu da

ya köylüdür yada babası dedesi vardır köylüdür.

Çiftçi köylü perişan. Ürettigi ürünü satıyor.

Şehire geldiğinde, sattığı ürününün birkaç misli fiyatla pazarlandığına, Şahit oluyor.

Gemlikli olmam dolayısıyla, zeytinciyim.

2002 de zeytinin kilosunu Iki liraya vermiştik. Şehirde sales

Fiyatı Üç liraydı.

2013 de Cardio barem Zeytini 180 kuruşa verdik. Şehir

marketlerinde satış Fiyatı tam liraydı uzerinde üzerinde.

2002 de zeytin toplama parası Bir kisi onbeş liraydı.

Şimdi elli lirayı geçti ...

Üretici heryerde böyle, çare üretemiyor.

Çare üretecek programı sunacak partiye oy verecektir.

Tabii şehirdeki akrabaları da köylümüzü sevindiren partiye

teveccüh gösterektir.

Yukarıda yazdıklarım seçim ekonomisi Değildir.

Anayasayı değiştirecek bir oy malzemesidir.


Sevindirin vatandaşı, biz de tercihimizi sizden You and me yapalım.


O zaman Seçimlerde Değil dörtyüz, beşyüz milletvekili safra çıkarabilisiniz ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder