http://geceyibeyazlatannur.blogspot.com.tr/

21 Eylül 2015 Pazartesi

BİR İNSANI SEVMEKLE BAŞLAR HERŞEY

                                 


                                    

BENDEN SELAM OLSUN


Sevgili Kardeşim size yıllar sonra ilk yorumumu genel bir

 tarifle yazıyorum.

İnanın ülkemizi ve içinde yaşayanları en az sizin kadar 

seviyorum.

Vesayet sistemine karşıyım
.
DEMOKRASİ olmazsa , olmazımdır
.
Güya bizi düşünerek, seçimle gelmiş iktidarları, al aşağı

 edenleri hiiç savunamam
.
İşte önümüzde yine seçim var.

En çok oy alacak partiyi, şimdiden takdir ediyorum

AŞAĞIDAKİ SATIRLAR ELEŞTİRİ VE YORUM 

YAPMADAN BİR YAZI VE BEĞENMEYE KIZIP, 

SESSİZCE 

ARKADAŞLIKTAN ÇIKAN FACEBOOK ÜYELERİ İÇİN

 YAZILMIŞTIR
.
Sevgili Dostlar

Sevgili Arkadaşlarım

Sevgili Akraba ve Hısımlarım

Facebook sayfalarında ya da diğer blog ve blogcu

 sayfalarımda yazılar yazıyorum. Bu sayfalarda özgürce

 düşüncelerimi açıklıyorum.

Sizler ya bu yazdıklarımı beğenir ya da beğenmezsiniz.


Seçenekler de beğenmek beğenmemek var.

Beğenerek burada yazılanlara yorum yazabilirsiniz.

Beğenmediğiniz için de özgürce bizleri eleştirebilirsiniz.

Fakat yazılanları beğenmediğiniz için, bu sayfalardaki 

arkadaşlığınızı silip, gitmenizi hiç mi hiç anlamıyorum.

Üstelik sizler özgür düşünceyi savunan, 

saygın in sanlarsınız.

Bu satırları yazanı eleştirebilirsiniz. Hatta sert sözlerle

 kınayabilirsiniz.

Çünki sizin gibi düşünmüyor.

Çünki sizin gibi yazmıyor.

Öyleyse ikna edin.

Sizin gibi olabilmemi sağlayın.

Şurada şu ifadeyi de yazmadan geçemiyeceğim.

Sizler hangi konuda ve ne amaçla yazı yazarsanız yazın.

Sizleri önce insan olduğunuz için, seviyorum
.
Düşüncelerinize karşı olabilirim. Yazdıklarınızı 
,
beğenmiyebilirim.

Eleştiri içerikli yorumlarla size cevap veririm.

Hiçbirzaman sizi arkadaşlığımdan silmem.

Yeter ki mükeddesatıma karşı hakaret dolu yazılarınız, 

olmasın.

O takdirde dahi sabrederim
.
Sağlıkla, Afiyetle, mutlulukla ve sevgiyle yaşayın.

HASAN GÜLER


         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder