http://geceyibeyazlatannur.blogspot.com.tr/

4 Ocak 2016 Pazartesi

GERÇEK DOST



Gerçek dost,
Yanlış yaptığında seni uyaran
Devamında ise Koruyan
Yaptığın yanlışı
Herkese duyuran
Değildir, Gerçekdost.
Dost hakikiyse hiiç korkma.
Senin sırtın yere gelmez..




 
Yukarıdaki resimdeki yazıyı facebook sayfalarından aldım. Kimbilir oraya da hangi düşünürün kalemiyle geldi. Ne olursa olsun. Önemli olan şu güzel yazıyı şu an sizin de okuyor olmanızdır. Gerçek dostlar kötü günümüzde belli olur.
İnsan bir tökezlemeye görsün. Babası bile acımaz. Galiba ben de boyumdan büyük laflar ediyorum. Siz babalar bu cümleye itiraz eder oldunuz.
Başınıza gelmemiş olabilir.
Yani işleriniz hep tıkırında gitmiştir.
Biraz bocalama bile olsa, kimseye duyurmadan halledivermişsinizdir.
Acaba o zaman size kimler yardım etti.
Babanız mı? Kardeşiniz mi? Yoksa her zaman yanınızda olan o Gerçek Dostunuz mu?
Bir düşünün bakalım.
O gerçek dostları hiç kaybetmeyin.
Hatta siz de onlara kötü günler yaşarlarsa yardım edebileceğinizi belirtin.
Akrabanın ettiğini akreb etmez.
Acaba bu sözü kim söyledi.
Atalarımız der gibisiniz.
Atalar Sözü deneyimlerden sonra,
darbı mesel gibi akıllarda kalıveren cümlelerdir.
Öyleyse tekrarlayalım.
Gerçek dost,
Yanlış yaptığında seni uyaran
Devamında ise Koruyan
Yaptığın yanlışı
Herkese duyuran
Değildir, Gerçekdost.
Dost hakikiyse hiiç korkma.
Senin sırtın yere gelmez..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder