http://geceyibeyazlatannur.blogspot.com.tr/

1 Mayıs 2015 Cuma

SİZLERİN YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR



BUGÜNKÜ YAZIMIN BAŞLIĞI:
SİZLERİN YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR
Sevgili Dostlar Yorumlarınızla, Önerilerinizle bu makalelere can gelecektir. BİR DAVAYI DERT EDİNDİM. BAŞKALARININ KOLAYLIKLA ANLAYAMACAĞI ŞEYLERİ ANLAMAK VE ANLATMAK İSTİYORUM. NEYİ ANLAYACAĞIZ. NASIL ANLAYACAĞIZ. İNSANLARIN DÜŞÜNCELERİYLE, HEMDERT OLACAĞIM. BU DERT ORTAKLIĞI İLE, BAŞLAYAN DOSTLUKLARA YELKEN AÇAN BİR GEMİ OLACAK BU SAYFALAR.

Hoşgeldiniz
Dünyanın en güzel şehri İstanbul'da, oturuyorum.
Türkiyenin en güzel köyü Gemiç Köyü'nde doğdum.
Doğduğum köyü ve yaşadığım şehri tabii ki vatanımı çok seviyorum.
Sizleri de çok seviyorum, sevgili dostlar.
Bir Milyon dostumuz Olsun diyerek  bu sayfalara yazılar yazıyorum.
Hep doğruyu yazarak, kimsenin de kalbini kırmadan, durmadan yazıyorum.
Bu bir milyon okuyucu hedefine ulşamak zor, diyebilirsiniz.
Öyle diyorsanız, yardımlarınıza çok ihtiyacım var.
Yukarıdaki sayfayı beğenin.
Arkadaşlarınızın da beğenmesi için onları beğen butonuna basmaları için davet edin.
Bir milyon hedefine ulaşmak için yardımınıza ihtiyacım var.
Emekliyim. Yazı yazmayı ve başka yazılara yorum yazmayı çok seviyorum.  Beğenilerinizi isterim.
Yorumlarınızı beklerim.


Hasan Güler

1 MAYIS 2015 CUMA SAAT: 12:00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder